03.12.2009

Si visez, visez


Cerul parca parca ar sta sa ninga, lumina camerei mele imi invaluie vazul cu o tenta de gri, vantul de afara ma face sa ma bucur de caldurica emanata de elementii din fonta :)) , linistea din casa imi trezeste amintiri legate de petrecerea celor mai frumoase momente din an, alaturi de cei dragi, sarbatorile de iarna. Toate acestea m-au determinat sa caut melodii sau colinde specifice acestei perioade, iar spre bucuria mea am dat peste melodia Andrei " Vis de iarna ", pe care o ascult de fiecare data cu drag, mai ales ca versurile sale imi ravaseste sentimentele.

"As vrea sa stam la gura sobei iar...., dar pana la noi drumul este lung/Si stau in tren si imi imaginez, ca sunt cu voi si visez.......visez". Cand vorbesc de sarbatori, vorbesc de familie, cand vorbesc de familie, vorbesc de mama, cand vorbesc de mama, vorbesc de ....... distanta. Da, de distanta si de dor. In ultimii 5 ani, un singur Craciun l-am petrecut alaturi de mama mea, si nu pentru ca nu ne-am fi dorit nespus, ci pentru ca viata cere sacrificii, sacrificii pentru fata, pentru un trai mai bun, pentru implinire. Ma simt ca intr-o campanie electorala si asa sunt acum in desfasurare, alegerile prezidentiale.

Desi am alaturi de mine oameni minunati, care ma iubesc, imi va fi greu sa petrec alte sarbatori de iarna, fara femeia deosebita din viata mea, cea care stiu ca va fi alaturi de mine, cu inima si gandul, chiar daca nu ma pot bucura de mangaierea sa.

Un comentariu:

  1. E bine ca macar ai acea fiinta minunata, fie ea si departe. Ai la cine sa te gandesti si are cine sa se gandeasca la tine. E greu, dar eu zic ca poti trece peste momentele astea, cu ajutorul celor dragi, care te inconjoara si care-ti doresc binele.Si mie mi-e dor de "mami" si nu numai. Te pup. Ai grija de tine veverita!

    RăspundețiȘtergere